POGOSTA VPRAŠANJA
POGOSTA VPRAŠANJA
Zakaj ste uvedli komercialno številko za posredovanje informacij?
Avtobusna postaja Ljubljana ni sama vir informacij, ampak informacije o voznih redih podaja kot dodano vrednost, kar pomeni, da informacije pridobi od posameznih prevoznikov. Te informacije se zbere, vnese v bazo podatkov, uredi, ažurira in poenostavi, uporabniku pa omogočajo, da lažje ter hitreje dobi pravo informacijo.

Zamudil sem avtobus. Ali sem upravičen do povračila denarja, kolikor je stala vozovnica?
Če ste zamudili avtobus, niste upravičeni do povračila denarja.

Ali lahko vrnem veljavno vozovnico in do kdaj oziroma ali jo lahko zamenjam za drugo?
Veljavno vozovnico lahko zamenjate za drugo vozovnico oziroma jo vrnete, če odstopite od potovanja:

Za pravočasno vrnjene vozovnice ste upravičeni do povrnitve 90 % voznine. Stroške rezervacije in postajne usluge ne vračamo. Avtobusne vozovnice ni mogoče zamenjati za druge storitve, ki jih lahko kupite pri prodajno-informacijskih mestih avtobusne postaje.

Zakaj moram tiskati vozovnice, kupljene preko spleta?
Ker prevozniki ne ponujajo drugačnega načina overitve vozovnice.

Kje se lahko seznanim s pravicami potnikov?
Pravice potnikov v avtobusnem prevozu (europa.eu).
Odpiralni čas
Prodajno-informacijska mesta
PON - PET: 5:00 - 22:30
SOB: 5:00 - 22:00
NED in prazniki: 5:30 - 22:30
1991 - INFO center
PON - PET: 7:00 - 20:00
SOB, NED in prazniki: 8:00 - 16:00
Prometna pisarna
PON - SOB: 5:00 - 23:00
NED in prazniki: 5:30 - 23:00
Kje se nahajamo?
Trg Osvobodilne fronte 4
1000 Ljubljana
SLOVENIJA
O podjetju
Smo aktivni člani Vseevropskega združenja avtobusnih postaj.
Association of Paneuropean Coach Terminals
© 2022 AVTOBUSNA POSTAJA LJUBLJANA d. d. | Vse pravice pridržane. Politika zasebnosti.