Naslovna slika - privzeta

POGOSTA VPRAŠANJA

Zakaj ste uvedli komercialno številko za posredovanje informacij?

Avtobusna postaja Ljubljana ni sama vir informacij, ampak informacije o voznih redih podaja kot dodano vrednost, kar pomeni, da informacije pridobi od posameznih prevoznikov. Te informacije se zbere, vnese v bazo podatkov, uredi, ažurira in poenostavi, uporabniku pa omogočajo, da lažje ter hitreje dobi pravo informacijo.

Zamudil sem avtobus. Ali sem upravičen do povračila denarja, kolikor je stala vozovnica?

Če ste zamudili avtobus, niste upravičeni do povračila denarja.

Ali lahko vrnem veljavno vozovnico in do kdaj oziroma ali jo lahko zamenjam za drugo?

Veljavno vozovnico lahko zamenjate za drugo vozovnico oziroma jo vrnete, če odstopite od potovanja:

  • v notranjem prometu (primestni, medkrajevni) najpozneje 2 uri pred odhodom avtobusa,
  • v mednarodnem prometu 6 ur pred odhodom avtobusa, pred prazniki pa 24 ur pred odhodom avtobusa.

Za pravočasno vrnjene vozovnice ste upravičeni do povrnitve 90 % voznine. Stroške rezervacije in postajne usluge ne vračamo. Avtobusne vozovnice ni mogoče zamenjati za druge storitve, ki jih lahko kupite pri prodajno-informacijskih mestih avtobusne postaje.

Zakaj moram tiskati vozovnice, kupljene preko spleta?

Ker prevozniki ne ponujajo drugačnega načina overitve vozovnice.

Kaj pomeni, da nakup spletne vozovnice ne zagotavlja potovanja ob izbrani uri?

Spletna vozovnica omogoča enako storitev, kot vozovnica kupljena na prodajno-informacijskih mestih avtobusne postaje Ljubljana.

V kolikor kupite vozovnico, kjer vaš odhod ni iz "Ljubljana avtobusna postaja", potem Avtobusna postaja Ljubljana deluje kot prodajno mesto v sistemu IJPP (integrirani javni potniški promet). Ta sistem ne omogoča beleženja kapacitete, zato vam ne more zagotoviti mesta na izbranem avtobusu.

V primeru potovanja iz "Ljubljana avtobusna postaja" kapaciteto beležimo v lastnem sistemu.

Kje se lahko seznanim s pravicami potnikov?

Pravice potnikov v avtobusnem prevozu (europa.eu).