Zakaj ste uvedli komercialno številko za posredovanje informacij?
Avtobusna postaja Ljubljana ni sama vir informacij, ampak informacije o voznih redih podaja kot dodano vrednost, kar pomeni, da informacije pridobi od posameznih prevoznikov. Te informacije se zbere, vnese v bazo podatkov, uredi, ažurira in poenostavi, uporabniku pa omogočajo, da lažje ter hitreje dobi pravo informacijo.
Zamudil sem avtobus. Ali sem upravičen do povračila denarja, kolikor je stala vozovnica?
Če ste zamudili avtobus, niste upravičeni do povračila denarja.
Ali lahko vrnem veljavno vozovnico in do kdaj, oziroma ali jo lahko zamenjam za drugo?
Veljavno vozovnico lahko zamenjate za drugo vozovnico, oziroma jo vrnete, če odstopite od potovanja v mednarodnem prometu 6 ur pred odhodom avtobusa. Če je predviden odhod avtobusa do vključno 07:00, ste dolžni vrniti vozovnico dan prej. Če je predviden odhod avtobusa med 22:00 in 5:15, ste dolžni vrniti vozovnico pred 22:00. V primeru vračila vozovnice Avtobusna postaja Ljubljana zadrži 10% voznine.
V medkrajevnem linijskem prevozu lahko vozovnico zamenjate za drugo, oziroma jo vrnete, na dan nakupa.
Stroški rezervacije in postajne usluge se ne vračajo.
Zakaj moram tiskati vozovnice, kupljene preko spleta?
Ker prevozniki ne ponujajo drugačnega načina overitve vozovnice.
Zakaj spletne vozovnice za notranji promet niso vezane na določen čas?
Spletna vozovnica omogoča enako storitev, kot vozovnica kupljena na prodajno-informacijskih mestih avtobusne postaje Ljubljana.
Pri prodaji vozovnic v mednarodnem prometu, Avtobusna postaja Ljubljana uporablja lasten sistem za beleženje kapacitete, ki omogoča potovanje ob izbrani uri.
Pri prodaji vozovnic v notranjem prometu, Avtobusna postaja Ljubljana deluje kot prodajno mesto v sistemu IJPP (integrirani javni potniški promet). Ta sistem ne omogoča beleženja kapacitete, zato ne zagotavlja mesta na avtobusu ob določeni uri, ampak omogoča potovanje s katerimkoli avtobusom na izbrani relaciji, na izbran datum.